Internetowe opinie najbardziej pomocne przy robieniu zakupów
Dla 70 procent brytyjskich internautów, umieszczane w sieci oceny iopinie są najbardziej pomocną funkcją przy szukaniu informacji natemat produktów, przed podjęciem decyzji o ich zakupie online lub wtradycyjnym sklepie.
57 procent respondentów wskazało tutaj na narzędziaumożliwiające porównywanie produktów, a 51 procent na ich zdjęcia -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmyJupiter Research.
Badanych poproszono o wskazanie trzech najbardziej pomocnychfunkcji przy wyszukiwaniu w internecie informacji na tematproduktów. Poza wyżej wspomnianymi, 28 procent respondentówwskazało na wyszukiwarkę, 19 procent na tematyczne kategorieproduktów (np. najbardziej popularne, najwyżej oceniane), a 16procent na filmiki wideo pokazujące jak korzystać z danegoproduktu.
Z badania wynika również, że 65 procent brytyjskich użytkownikówinternetu szuka w sieci informacji na temat produktów zanim kupi jeprzez internet, a 56 procent robi to samo przed zakupem dokonanym wtradycyjnym sklepie.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internetowe opinie najbardziej pomocne przy robieniu zakupów