iProspect globalną agencją mediową sieci hoteli Accor, także w Polsce
Sieć hoteli Accor wybrała agencję iProspect należącą do Dentsu Aegis Network do obsługi globalnego budżetu mediowego w internecie.
Współpraca pomiędzy iProspect a siecią hoteli Accor rozpoczęła się od czerwca br. i potrwa trzy lata. Agencja jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów internetowych do kampanii tej firmy na całym świecie. Kooperacja obejmuje media społecznościowe, paid social media, display, programmatic itp. Agencja zajmie się również zarządzaniem integracją kampanii tej marki.
Strategia zakłada wzrost znajomości i świadomości marki Accor w wybranych regionach świata.
Singapur został wybrany jako jeden z sześciu regionalnych hubów - obok Toronto, Sao Paolo, Warszawy, Kapsztadu i Dubaju - gdzie iProspect zajmuje się obsługą mediową marki Accor.
Dołącz do dyskusji: iProspect globalną agencją mediową sieci hoteli Accor, także w Polsce