ITBC Communication z nowym logo oraz wzrostami wpływów i fee income
Agencja komunikacji marketingowej ITBC Communication w ub.r. zanotowała 4,9 mln zł przychodów (wobec 3,6 mln zł rok wcześniej) i wzrost fee income (wpływów netto ze sprzedaży usług, pomniejszonych o koszty zewnętrzne) o 15 proc. do 2,4 mln zł. Obecnie firma zmienia swoją identyfikację wizualną.
Przedstawiciele ITBC Communication uzasadniają, że lepsze wyniki finansowe agencji są związane z pozyskaniem nowych klientów oraz rozwojem nowych usług, dzięki czemu realizowane są bardziej złożone projekty komunikacyjne.
Obecnie w agencji pracuje ponad 20 osób, obsługujących 30 klientów z różnych branż. Agencja świadczy usługi w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, a także realizuje różnego rodzaju eventy oraz projekty z zakresu digital i social media.
- Od 18 lat specjalizujemy się w działaniach Public Relations, ale też cały czas wzbogacamy naszą ofertę z myślą o szybko zmieniającym się rynku i potrzebach klientów. Stąd decyzja o wyodrębnieniu w ramach naszej struktury czterech nowych marek: ITBC public relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events. Taka struktura daje nam większe możliwości działania i dzięki temu możemy efektywniej wspierać rozwój biznesu naszych klientów - opisuje Jacek Jakubczyk, prezes ITBC Communication
Jednocześnie ze zmianą swojej identyfikacji wizualnej agencja uruchomiła nową wersję serwisu internetowego itbc.pl.
Dołącz do dyskusji: ITBC Communication z nowym logo oraz wzrostami wpływów i fee income