Stadion Jagiellonii Białystok ma sponsora tytularnego
Stadion miejski w Białymstoku, gdzie mecze rozgrywa klub piłkarski Jagiellonia, pozyskał sponsora tytularnego - firmę handlową Grupa Chorten. Umowę podpisano na pięć lat.
W ramach umowy stadion miejski w Białymstoku będzie funkcjonował pod nazwą Chorten Arena. Ta nazwa i logo będą widoczne m.in. na elewacji stadionu oraz jego oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych.
Grupa Chorten będzie też mieć prawo wykorzystywać nazwę stadionu, a także swój status sponsora tytularnego do realizacji własnych celów marketingowych. Będzie też mogła organizować na obiekcie własne wydarzenia oraz korzystać z lóż Skybox.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Nazwa Chorten Arena to dla nas kolejny krok w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten. Liczymy, że w ciągu 5 lat nazwa Chorten Arena stanie się rozpoznawalna nie tylko w Białymstoku, ale i w całym kraju, a dla nas to duże zobowiązanie, by godnie ją reprezentować - komentuje Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
Wartość 5-letniego kontraktu wynosi 4,05 mln zł netto. - Jesteśmy dumni z tego, jak Stadion Miejski wygląda dziś i bardzo cieszymy się na współpracę. Stadiony od zawsze były miejscem dobrej energii, a sport bardzo inspiruje nasze działania. Grupa Chorten od wielu lat zresztą współpracuje ze Stadionem Miejskim. To tu zorganizowaliśmy trzy edycje naszych targów spożywczych dla blisko 2000 odwiedzających. Na terenie stadionu postawiliśmy spektakularną halę na nasz jubileusz 10-lecia dla blisko tysiąca gości. Od lat jesteśmy najemcą skyboxów, gdzie wspólnie z kontrahentami kibicujemy Jagiellonii Białystok. W tym roku zostaliśmy sponsorem głównym mistrzów Polski (Jagiellonia zdobyła ten tytuł w minionym sezonie - przyp.), ponieważ Grupa Chorten mocno stawia na budowanie marki, także poprzez sport - dodaje Pakuła.
- Dzięki zawartej umowie sponsorskiej będziemy mogli jeszcze bardziej udostępniać naszą infrastrukturę, organizować więcej wydarzeń sportowo-kulturalnych, podejmować więcej działań promocyjnych, a także częściowo odciążyć budżet Miasta Białegostoku z finansowania stadionu. Liczymy na owocną i udaną współpracę na rzecz popularyzacji sportu i kultury w naszym regionie. To jest dla nas dobry czas… - podkreśla dr Cezary Jan Mielko, prezes zarządzającej obiektem spółki Stadion Miejski.
Dołącz do dyskusji: Stadion Jagiellonii Białystok ma sponsora tytularnego