Jak brzmi cisza w kampanii odkurzacza Electrolux UltraSilencer Zen (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła nowa kampania firmy Electrolux promująca odkurzacz UltraSilencer Zen. Akcję „Zamień swój stary, głośny odkurzacz na cichy od firmy Electrolux” przygotowały firmy Newcast, House of Radon, Zenith i Multi Communications.
Kampania ma na celu podkreślenie rozwiązań firmy Electrolux zastosowanych w odkurzaczach z linii UltraSilencer Zen. Producent podkreśla, że generują one dźwięk na poziomie 58 decybeli, czyli taki, jak zwykła rozmowa.
W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby akcji pokazane jest jak brzmi cisza. Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w TV, w serwisach VOD oraz na portalu YouTube.
Za kreację kampanii odpowiada Newcast, spot wyprodukowała agencja House of Radon, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, a komunikacją PR zajmuje się Multi Communications.
Ponadto elementem kampanii marketingowej jest promocja, w której klienci przy zakupie wybranych modeli odkurzaczy mogą otrzymać premię w wysokości 100 zł lub 200 zł. Środki przekazywane są po rejestracji na stronie electrolux.pl/promocje w formie karty przedpłaconej MasterCard.
Kampania reklamowa potrwa do końca listopada br., a promocja do 31 grudnia br. lub do wyczerpania puli nagród.
Dołącz do dyskusji: Jak brzmi cisza w kampanii odkurzacza Electrolux UltraSilencer Zen (wideo)
Weźmy sobie 4 odkurzacze z tych wymienionych w regulaminie promocji. Klikamy porównaj i czym się różnią? TYLKO filtrem i kolorem. NICZYM więcej. Żeby było jeszcze zabawniej to 3 z 4 odkurzaczy mają jeden i ten sam filtr. Więc wg porównywarki mamy 2 modele różniące się filtrem.
I jak tu kupować coś od nich skoro sami nie potrafią zaprezentować produktu kupującemu?