SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jak konsumenci wolą otrzymywać reklamy?

W swoim najnowszym raporcie o nazwie 'Responsiveness to Ads Across Media' firma badawcza Mediamark Research & Intelligence (MRI) podzieliła dorosłych Amerykanów na sześć segmentów pod względem mediów poprzez które preferują otrzymywanie reklam.

9 procent amerykańskich konsumentów należy do najmniej licznego segmentu 'Ads on Emerging Media Vehicles' ('Reklamy w mediach rozwijających się'), który ma też najniższą średnią wiekową (35,5) - informuje serwis Marketing Charts.

Osoby z tej grupy są najbardziej zainteresowane reklamami dostarczanymi poprzez media nietradycyjne, takie jak urządzenia mobilne czy product placement w grach wideo, filmach i programach telewizyjnych. Najczęściej też zgadzają się ze stwierdzeniami: "Poparcie gwiazdy może wpłynąć na rozważenie przeze mnie zakupu danego produktu", "Zawsze jestem pierwszą osobą w grupie swoich znajomych, która wypróbowuje nowe produkty i usługi", "Nadążam za ostatnimi trendami i modami" oraz " Nazwa marki jest najlepszym znakiem jakości".

Z kolei po 17 procent konsumentów znalazło się w segmentach 'Ads in Mass Media' (Reklamy w mediach masowych - reklamy dostarczane poprzez czasopisma i media elektroniczne, tj. telewizja, radio i internet) oraz 'Ads on Paper' ('Reklamy na papierze' - informacyjne, odprężające i inspiracyjne reklamy dostarczane poprzez prasę), 13 procent w 'Ads at Events' (Reklamy na wydarzeniach' - reklamy wyświetlane w trakcie sportowych i rozrywkowych wydarzeń oraz poprzez product placement w filmach i programach telewizyjnych), a 12 procent w 'Ads on the Road' ('Reklamy na drodze' - reklamy na billboardach, taksówkach, autobusach i pociągach, przystankach autobusowych i stacjach kolejowych).

Tymczasem najliczniejszy okazał się segment nazwany 'Ad Averse' (32 procent), do którego zaliczono konsumentów albo nie zainteresowanych reklamami dostarczanymi poprzez jakiekolwiek medium albo nie wystawianych na konkretną platformę reklamową.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Jak konsumenci wolą otrzymywać reklamy?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl