Play sprzedaje ubezpieczenia: ponad 30 ofert w 71 wariantach, ceny od 99 groszy miesięcznie
Play Ubezpieczenia to nazwa nowego pakietu usług ubezpieczeniowych oferowanego przez sieć Play. Propozycja obecnie obejmuje ubezpieczenia w sześciu kategoriach zawierających łącznie 31 produktów w 73 wariantach cenowych. Cena najniższych opłat miesięcznych zaczyna się od 99 groszy, a większość opcji oznacza wydatki poniżej 10 złotych na miesiąc.
Play podkreśla, że nowa oferta ubezpieczeniowa to finał blisko 2-letniego projektu, który w swojej mobilnej odsłonie pozwala klientom w czasie krótszym niż minuta nabyć „szyte na miarę” ubezpieczenie m.in. dla ukochanego zwierzęcia, od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych.
Na początek w aplikacji Play Ubezpieczenia możliwy będzie zakup 31 unikalnych produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach) dostarczanych przez towarzystwa działające w Polsce. Na liście partnerów Play Ubezpieczenia są Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney oraz Uniqa.
Play nie wymyślił produktu sam - za platformą stoi firma Protect.me, która może aplikację udostępniać innym podmiotom i nie wyklucza takiego ruchu.
- Pracowaliśmy z Play dwa lata. Trwało to trochę ze względu na to, że firmy ubezpieczeniowe musiały przekonać się do nowych form dystrybucji i na potrzeby tego projektu przygotować specjalne, niespotykane dotąd na rynku produkty ubezpieczeniowe. Drugie wyzwanie to czynniki technologiczne. Protect.me jest partnerem technologicznym projektu Play Ubezpieczenia i właścicielem platformy, za pomocą której chcemy aktywniej działać w obszarze InsurTech w Polsce i w Europie - mówi Jakub Lewandowski z firmy Protect.me.
Operator zapowiada, że użytkownicy smartfonów mogą już pobierać aplikację ze sklepu Google Play. Obecnie nowa aplikacja mobilna dostępna jest dla wszystkich korzystających z urządzeń z systemem Android, natomiast wersja na iOS zostanie udostępniona jeszcze w br. Po instalacji aplikacji klient dostaje do dyspozycji rozbudowany market ubezpieczeniowy.
- Sama idea stworzenia Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi towarzystwami ubezpieczeniowymi proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie - przekonuje Bartosz Dobrzyński, CMO i członek zarządu Play.
Całość oferty Play Ubezpieczenia zbudowana jest w modelu złożonym z 6 kategorii mających odpowiadać najważniejszym potrzebom konsumenckim - Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja.
Dla klientów Play Ubezpieczenia przygotowane zostały m.in. takie produkty jak Fitness assistance (opłata 1,99 zł/mc) czyli coś dla każdego, kto uczęszcza na zajęcia fitness. W przypadku wypadku w trakcie treningu ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty udzielonej pomocy.
Bezpieczna torebka (opłata 0,99 zł/mc) to ubezpieczenie damskiej torebki wraz z jej zawartością - czyli zwrot wartości m.in. torebki, pieniędzy, urządzeń elektronicznych oraz kosztów wyrobienia nowych dokumentów.
Assistance rowerowy (opłata 3,99 zł/mc) to pomoc w przypadku gdy posiadacz polisy ulegnie wypadkowi rowerowemu.
Play informuje, że ceny oferowanych produktów zaczynają się od 0,99 zł miesięcznie, natomiast zdecydowana ich większość nie przekracza 10 zł. Wszystkie ubezpieczenia oferowane w markecie Play Ubezpieczenia dostępne są ponadto w dwóch wariatach zakresowo-cenowych. Wersja Standard oferuje pełen zakres świadczeń w niższej cenie, a w wersji Premium klient za wyższą opłatę otrzymuje dodatkowe korzyści np. zwiększoną sumę ubezpieczenia lub dodatkowy zakres.
Operator informuje ponadto, że na start projektu Play Ubezpieczenia została przygotowana dodatkowa sekcja Ubezpieczenia od Play, w której sieć proponuje swoim klientom pakiet Freemium. Użytkownik dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy.
W ramach pakietu Freemium klienci mają do wyboru:
Naprawy Domowe – pokrycie kosztów napraw sprzętu AGD w przypadku awarii.
Wsparcie Prawne – dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym i zawodowym ubezpieczonego.
Gryzący problem – czyli zorganizowanie i pokrycie kosztu badania które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza.
Ubezpieczenia sprzedają także pozostałe telekomy. Orange ma już ponad 1 mln polis. Plus i T-Mobile Polska, który wprowadził taki produkt około dwa miesiące temu danych nie zdradzają.
Dołącz do dyskusji: Play sprzedaje ubezpieczenia: ponad 30 ofert w 71 wariantach, ceny od 99 groszy miesięcznie