SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jakub Błaszczykowski w dziecięcej kampanii McDonald’s na Euro 2012

Jakub Błaszczykowski będzie twarzą tegorocznej kampanii „Dziecięca Eskorta McDonald's”. Działania reklamowe na potrzeby akcji przygotują i zrealizują firmy DDB, Tribal DDB, Macroscope OMD, Twenty Four Seven Digital i Twenty Four Seven PR.

W ramach akcji „Dziecięca Eskorta McDonald's” wylosowanych zostanie 200 dzieci w wieku 6-10 lat, które będą wyprowadzać piłkarzy na boiska przed meczami Euro 2012. Zgłaszać będzie się można od 6 lutego do 4 marca, wrzucając formularze do specjalnych urn w restauracjach McDonald’s. Z każdego lokalu wylosowana zostanie dwójka dzieci, które w półfinałach i finale - zaplanowanych w czterech polskich miastach będących gospodarzami Euro 2012 - będą rywalizować o znalezienie się w końcowej 200.

Akcję będzie wspierać kampania reklamowa z udziałem Jakuba Błaszczykowskiego, kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski grającego na co dzień w Borussii Dortmund. Błaszczykowski pojawi się w reklamach telewizyjnych, internetowych i prasowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Macroscope OMD, za działania w internecie - agencje Tribal DDB i Twenty Four Seven Digital (zajmująca się obsługą fan page’a McDonald’s Polska na Facebooku), a za działania public relations - Twenty Four Seven PR.

W poprzednich edycjach „Dziecięcej Eskorty McDonald's” - w 2006 i 2008 roku - ambasadorem akcji był Artur Boruc, który obecnie od jakiegoś czasu nie gra w reprezentacji Polski. McDonald’s to oficjalny sponsor Euro 2012. Firma już pod koniec ub.r. ruszyła z promocją, w której można było wygrać 600 biletów na mecze tego turnieju (więcej o tej akcji). Natomiast ostatnio przedłużyła umowę na sponsoring igrzysk olimpijskich do 2012 roku (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Jakub Błaszczykowski w dziecięcej kampanii McDonald’s na Euro 2012

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl