Jan Mosiejczuk dyrektorem strategicznym San Markos
Jan Mosiejczuk objął stanowisko strategy operations directora w agencji reklamowej San Markos. Wcześniej pracował m.in. w agencjach VA Strategic Communications, Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam.
Jako strategy operations director w San Markos Jan Mosiejczuk będzie odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie działem strategii. Będzie zajmował się również doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji. Ponadto do zadań Mosiejczuka będzie należało wdrożenie zasad planowania strategicznego do bieżących i nowobiznesowych projektów, rozwój własnych narzędzi oraz communication planningu, a także pozyskiwanie nowego biznesu.
Poprzednio funkcję dyrektora strategicznego San Markos zajmował Tomasz Dembiński, który pod koniec ub.r. przeszedł do firmy Chocolate Company Polska (więcej na ten temat).
Jan Mosiejczuk jest związany z branżą reklamową od 17 lat, pracując w tym czasie w takich agencjach jak m.in. VA Strategic Communications, Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam. Opracowywał strategie komunikacji reklamowej dla wielu czołowych marek, w tym Idea/Orange, Era GSM, Millennium Bank, Dominet Bank, DnB Nord, Danone, EB, Żywiec, Carlsberg i Wódka Wyborowa. Prowadzi kursy, szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji marketingowej, reklamy oraz pozycjonowania marek.
Dołącz do dyskusji: Jan Mosiejczuk dyrektorem strategicznym San Markos