Jan Niezbędny promuje w serwisie iletracisz.pl gotowanie na parze
Ruszył serwis internetowy iletracisz.pl promujący zdrowe wybory żywieniowe i gotowanie na parze. Witryna to główny element kampanii torebek do gotowania Jana Niezbędnego.
W uruchomionym właśnie serwisie iletracisz.pl można przeczytać porady dietytyka dotyczące zdrowego przyrządzania posiłków, obliczyć, ile wartości odżywczych traci się w przypadku konkretnych potraw przygotowanych w różny sposób, oraz sprawdzić swoją wiedzę o zdrowym odżywianiu w interaktywnym quizie. Witryna ma oryginalny wygląd, na który składają się odważne layouty budzące skojarzenia z torturami, np. prezentujące brokuły powieszone na szubienicy i papryki przysmażane na krześle elektrycznym. Ma to zwrócić uwagę odbiorców na problem zabijania witamin w przygotowywanych posiłkach.
Strona iletracisz.pl to główny element kampanii reklamującej torebki Jana Niezbędnego do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej. Akcja obejmuje również Wirtualną Polskę i Facebook. Kreację kampanii przygotowała agencja Unia Interactive, obsługą mediową zajmuje się dom mediowy Value Media, a działania PR prowadzi agencja Raczkiewicz–Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Jan Niezbędny promuje w serwisie iletracisz.pl gotowanie na parze