Japońskie reklamy samochodów skuteczniejsze od amerykańskich ieuropejskich
Japońscy producenci samochodów docierają ze swoimi reklamami dowiększej liczby odbiorców w USA niż firmy amerykańskie ieuropejskie.
Reklamy japońskich producentów samochodów objęły swoim zasięgiemo 22 procent więcej konsumentów niż amerykańskich oraz o 27 procentwięcej niż europejskich producentów - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na badanie firmy Integrated Media MeasurementInc. (IMMI).
IMMI oparła wyniki swojego badania na danych zebranych międzysierpniem a październikiem bieżącego roku od panelistówwyposażonych w telefony komórkowe, za pomocą których przesyłaliliczby telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych odnotowanychprzez nich na sześciu amerykańskich rynkach (Nowy Jork, Houston,Denver, Chicago, Los Angeles, Miami).
Liderem pod względem reklam w radiu i telewizji łącznie okazałasię Honda, która wyprzedziła Toyotę, Nissana, Forda, Hyundai orazMercedesa. Najsłabiej wypadły Saab, GMC, Buick oraz Volvo. Z koleibiorąc pod uwagę samą telewizję najlepsza była Mazda, a w radiuBMW.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Japońskie reklamy samochodów skuteczniejsze od amerykańskich ieuropejskich