„Jedziemy” i „Jedziemy dalej” Michała Rachonia ze wzrostem oglądalności w TVP Info
W jesiennej ramówce magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledzi średnio 300 tys. widzów. Wyższą widownię - 370 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej”. Obie części audycji zanotowały wyraźne wzrosty względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Poranny program TVP Info „Jedziemy” aktualnie emitowany jest od poniedziałku do piątku około godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 13 października 2021 roku wyniosła 300 tys. osób, co przełożyło się na 9,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House, opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 7 października - obejrzało je 423 tys. widzów.
Audycja ma o 50 tys. widzów więcej względem analogicznego okresu rok wcześniej. Od 2 września do 13 października ub.r. cykl śledziło 250 tys. osób (odpowiednio 7,52 proc., 4,18 proc. i 4,42 proc. udziału).
„Jedziemy dalej” śledzi 370 tys. widzów
Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do piątku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 370 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 9,86 proc., 3,74 proc. i 5,15 proc.
„Jedziemy dalej” względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskało 57 tys. osób - wówczas cykl śledziło 313 tys. widzów (8,14 proc., 3,64 proc. i 3,94 proc. udziału).
Dołącz do dyskusji: „Jedziemy” i „Jedziemy dalej” Michała Rachonia ze wzrostem oglądalności w TVP Info