„Jestem własną wizją świata” - fotografowie reklamują Nikon
Nikon kampanią pod hasłem „Jestem własną wizją świata” chce zachęcić pasjonatów fotografii, by wyrażali swoje autorskie wizje świata na zdjęciach. Akcję przygotowały firmy Jung von Matt, Walk Creative i Maxus.
W kampanii jako inspirację Nikon prezentuje prace fotografów, którzy ujmują rzeczywistość z własnej, nietypowej perspektywy. W pierwszej fazie akcji w Europie wykorzystano zdjęcia autorstwa Clarka Little'a, hawajskiego fotografa. Głównym bohaterem drugiej odsłony, która rozpocznie się pod koniec roku, będzie Andrius Alexsandravicius fotografujący świat przez pryzmat szklanej kuli.
W Polsce kampania obejmuje reklamy w kinach, prasie i internecie. Ponadto materiały marketingowe są udostępniane poprzez kanały własne Nikona Polska, w tym na stronie jestemwlasnawizjaswiata.
Za kreację reklam odpowiada agencja Jung von Matt, adaptacją kampanii na rynek polski zajęła się agencja Walk Creative. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Jestem własną wizją świata” - fotografowie reklamują Nikon