Joanna Świerkosz odpowiada za komunikację Accor Services
Joanna Świerkosz i Agnieszka Kalinowska poszerzyły zakres dotychczasowych obowiązków w grupie hotelarskiej Accor Services.
Joanna Świerkosz - jako VP marketing, communication & guest experience - jest odpowiedzialna za marketing, guest experience oraz komunikację.
Odpowiada za działania marketingowe i rozwój marek znajdujących się w portfolio Accor w Europie Wschodniej. Do jej zadań należy również wzmacnianie pozycji grupy hotelowej w obszarze guest experience. Odpowiada także za komunikację z partnerami biznesowymi.
Świerkosz od 2015 roku zajmowała stanowisko VP marketing & guest experience Poland and Eastern Europe. Z Grupą Accor związana jest od 2005 roku.
Agnieszka Kalinowska senior communication managerem
Agnieszka Kalinowska, jako senior communication manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji eventów, przejęła działania związane z komunikacją korporacyjną oraz widocznością marek Accor Services w Europie Wschodniej.
Będzie odpowiadać także za komunikację korporacyjną Accor i koordynację współpracy z agencjami PR poszczególnych rynków w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
W zespole wspierać ją będzie Franciszek Renaud, junior communication manager, który odpowiada również za komunikację z partnerami.
Agnieszka Kalinowska wcześniej zajmowała stanowisko brand PR, events & sponsoring manager Poland & Baltic States. Z grupą hotelową związana jest od 1993 roku.
Dołącz do dyskusji: Joanna Świerkosz odpowiada za komunikację Accor Services