John Cleese: Hit sezonu. Kredyt gotówkowy. Wszyscy biorą
1 września rozpocznie się kolejna odsłona kampanii promocyjnej BZ WBK ponownie z aktorem John Cleese w roli głównej.
W najnowszej kampanii BZ WBK Cleese wcieli się w rolę prowadzącego teleturniej. Zestresowanego zawodnika zagra Bartosz Adamczyk.
Grupą docelową działań są osoby w wieku 25-59, zamieszkujący w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Nowy, 45-sekundowy film reklamowy zostanie po raz pierwszy wyemitowany pierwszego września b.r.
Film został nakręcony latem w podwarszawskim studio "Hollywood". Reżyserem, podobnie jak w przypadku pierwszej reklamy, jest Kanadyjczyk Wade Sherman. Film powstał przy współpracy Men at Work i Opus Film.
Oprócz kampanii telewizyjnej agencja Men at Work przygotowała materiały kampanii prasowej, outdoorowej oraz POS.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Hasło reklamowe: Hit sezonu. Kredyt gotówkowy. Wszyscy
biorą!
Klient: Bank Zachodni WBK
Agencja: Men at Work
Branża: bank/finanse
Typ kampanii: sprzedażowa
Termin: od 25 września
Grupa docelowa:
"wiek od 25-59,
"dochody 1000 zł netto +,
"zamieszkujący w miastach 50 tys.+
Dom mediowy: Universal McCann
Dom produkcyjny: Opus Film
Manager projektu: Bartosz Janasek
Art director: Paweł Saładziak
Copywriter: Paweł Marszałek
Account: Sylwester Ida
Scenariusz: Paweł Marszałek
Reżyseria: Wade Sherman
Zdjęcia: Tamek Augustynek
Montaż: Andrzej Kowalski/Chimney Pot.
Dołącz do dyskusji: John Cleese: Hit sezonu. Kredyt gotówkowy. Wszyscy biorą
http://tani-kredyt-gotowkowy.blogspot.com