SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 tworzy dział marketingu szeptanego

Agencja K2 uruchamia dział do realizacji kampanii marketingu szeptanego. Nową strukturą będzie kierował Adam Szudra.

Uruchamiany przez agencję K2 dział word of mouth marketingowy będzie się zajmował planowaniem i realizacją kampanii marketingu szeptanego - zarówno w internecie, jak i innych mediach. Struktura będzie obejmować kilkuosobowy zespół, który wkrótce rozpocznie realizację działań dla pierwszego klienta.

k2AdamSzudra

Na czele nowego działu K2 stanął Adam Szudra, obejmując stanowisko WOMM business development managera. Szudra wcześniej pracował jako senior account manager w agencji Harder&Harder WOM Experts, gdzie kierował działem client service i realizował projekty z obszaru marketingu szeptanego m.in. dla: Nivea Polska, Grupy BZWBK - Commercial Union i Polpharmy.

Dołącz do dyskusji: K2 tworzy dział marketingu szeptanego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl