Kai Thielen dyrektorem marketingu w firmie Sharp
Kai Thielen objął nowe stanowisko dyrektora ds. marketingu elektroniki konsumenckiej na Europę w koncernie technologicznym Sharp.
Firma Sharp stopniowo wprowadza nowe strategiczne pozycjonowanie marki z silnym nastawieniem na klienta. Stawia na rozwój struktur organizacyjnych poprzez rozbudowę kadry odpowiedzialnej za kwestie marketingowe.
Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu na Europę zajmie Kai Thielen, który oprócz bycia menedżerem ds. trade marketingu w LG pracował dla światowych marek, takich jak Sony czy Bauknecht/Whirlpool. Od 2012 roku Thielen był odpowiedzialny za komunikację marki LG w Niemczech jako dyrektor ds. marketingu zintegrowanego. Odegrał także kluczową rolę w odtworzeniu i rozbudowie działu marketingu w nowej siedzibie firmy w Eschborn.
W Sharp jako dyrektor ds. marketingu na Europę Thielen będzie bezpośrednio podlegał wiceprezesowi ds. sprzedaży i marketingu na Europę, Saschy Lange.
Dołącz do dyskusji: Kai Thielen dyrektorem marketingu w firmie Sharp