Kamil Krzywański nowym rzecznikiem Sony w Polsce, Piotr Papaj awansował do centrali Sony Europe
Z początkiem maja br. Kamil Krzywański obejmie stanowisko PR campaign managera i rzecznika prasowego Sony w Polsce. Pełniący poprzednio te funkcje Piotr Papaj od 1 kwietnia będzie pracował w centrali Sony Europe w Wielkiej Brytanii.
Kamil Krzywański jako PR campaign manager i rzecznik prasowy Sony w Polsce będzie odpowiadał za koordynowanie wszystkich działań public relations dla produktów z kategorii telewizorów, fotografii cyfrowej i sprzętu audio.
Przez ostatnie pięć lat pracował w agencji Grayling Poland, w której odpowiadał m.in. za obsługę Sony, a także realizował projekty komunikacyjne dla takich firm i marek jak YouTube, Google, SanDisk, Jung, Electronic Arts, FOX International Channels, easyJet czy Żywiec Zdrój. Wcześniej był związany m.in. z Polsat News.
Piotr Papaj, który poprzednio był campaign managerem i rzecznikiem prasowym Sony w Polsce, 1 kwietnia dołączy do zespołu komunikacji korporacyjnej w centrali Sony Europe w Wielkiej Brytanii. Będzie tam odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją PR telewizorów firmy w Europie oraz prowadzenie projektów komunikacyjnych łączących wszystkie kategorie produktowe elektroniki użytkowej.
Dla polskiego oddziału Sony bez zmian będzie pracowała agencja Grayling Poland, zajmując się kompleksową obsługą biura prasowego polskiego i dodatkowymi projektami komunikacyjnymi różnych marek. Odpowiada za to zespół kierowany przez Irę Czerniawską.
Dołącz do dyskusji: Kamil Krzywański nowym rzecznikiem Sony w Polsce, Piotr Papaj awansował do centrali Sony Europe