Kampania 'Drogie latanie'
Agencja Creative PR rozpoczyna kampanie 'Drogie latanie' dla wortalu Airtaxi.
Przekornie kampania ma ukazywać oszczędności wynikające z latania samolotami dyspozycyjnymi. Oszczędności te mogą być finansowe w zależności od trasy oraz ilości osób czasem udaje się uzyskać cenę, która jest porównywalna z ceną w klasie biznes, a czasem nawet z ceną lotu „tanimi liniami”. Oszczędności również mogą wynikać z faktu, że podróż samolotem trwa na trasie Poznań - Warszawa trzy razy krócej, co daje oszczędność około 4 godzin, jeśli podróżujemy do stolicy jednego dnia.
Kampania będzie opierać się na konferencjach prasowych w największych polskich miastach. Pierwsza konferencja odbyła się już w Poznaniu. Agencja przygotowała także event, który będzie miał na celu przekonanie biznesmenów podróżujących z Poznania do Warszawy o zmianie środka transportu na taksówkę powietrzną.
Serwis Airtaxi.pl powstał jako odpowiedź na lukę w polskim internecie. Nie ma wortalu poświęconego tylko i wyłącznie lotnictwu dyspozycyjnemu. Dlatego firma Creative PR postanowiła stworzyć wortal Airtaxi.pl
Wortal Airtaxi.pl zajmuje się dostarczaniem najnowszych informacji z rynku lotnictwa dyspozycyjnego. Ponadto za pomocą wortalu można zamówić lot dyspozycyjnym samolotem. Wortal nie jest właścicielem samolotów, ale brokerem usług lotniczych i współpracuje w zakresie usług lotniczych z posiadającymi wszystkie wymagane przez prawo certyfikaty firmami.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'Drogie latanie'