Kampania soku Vitamini
Do końca czerwca potrwa telewizyjno-prasowa (Polsat, TVP, TVN) kampania soku Vitamini ...
Do końca czerwca potrwa telewizyjno-prasowa (Polsat, TVP, TVN) kampania soku Vitamini. Kampania przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe rozpoczęła się 12 maja. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative Media.
W reklamie widzimy chłopczyka, który robi różne śmieszne miny. Chłopiec z zaciekawieniem odkrywcy przegląda się w gładkich, błyszczących powierzchniach domowych przedmiotów, które w zabawny sposób deformują jego twarz. To, co przede wszystkim rzuca się w oczy, to zdrowe, białe zęby dziecka. Mama daje mu Vitamini - jedyny sok z wapniem przygotowany specjalnie dla dzieci.
Celem reklamy jest wprowadzenie na rynek nowego produktu, który oferuje unikalne i funkcjonalne korzyści przy jednoczesnym budowaniu świadomości nowej marki.
Grupę docelową stanowią matki małych dzieci, zamieszkałe w dużych miastach. Są to kobiety nowoczesne i otwarte na różnego rodzaju nowości. Dbają o zdrowie i prawidłowy rozwój swoich dzieci, podając im soki owocowe kilka razy w tygodniu.
Dołącz do dyskusji: Kampania soku Vitamini