Kampania wizerunkowa Banku BPH
16 lutego ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa Banku BPH
Pierwsza, bo właśnie od 16 lutego Bank zaczyna oficjalnie używać nowej marki i nowego logo. Nowy spot wizerunkowy banku to swoista kropka nad i w trwającym dwa lata procesie fuzji. Emisja spotu inauguruje, zaplanowaną na kilka miesięcy kampanię wizerunkową, połączoną z rebrandingiem placówek.
Agencja reklamowa JUST wygrała trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę budżetu reklamowego Banku BPH.
Do przetargu zaproszono kilka agencji reklamowych. W ostatnim etapie pozostały dwie agencje. Prezentowano strategię komunikacji oraz rozwiązania kreatywne dla nowej marki a także ich egzekucję produktową.
- Kampania rebrandingowa jest dla banku bardzo ważnym przedsięwzięciem, dlatego też process wyłaniania agencji trwał tak długo, bo aż trzy miesiące. Również dlatego zlecone zostały szczegółowe badania nad zaproponowanymi liniami kreacyjnymi. Badania przeprowadził instytut SMG/KRC, a ich wyniki ostatecznie wskazały na zwycięstwo JUST - czytamy w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Banku BPH