Kampania wizerunkowa Knorr
Nowa kampania wizerunkowa kostek rosołowych Knorr
21 kwietnia w 5 stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4) rusza nowa kampania reklamowa kostek rosołowych Knorr.
Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, a jej celem jest przypomnienie konsumentom całej kategorii kostek rosołowych i bulionowych, które stanowią jeden ze sztandarowych produktów marki Knorr.
Jest to niezwykle dynamicznie rozwijaj±ca się kategoria w ofercie Knorr, oferująca szeroki zestaw różnych wariantów smakowych.
Jako że kostki rosołowe są produktem używanym chętnie zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i przez panie domu hołduj±ce kuchni kreatywnej, kampania adresowana jest do kobiet w wieku 20 - 49 lat.
Kreacje stworzyla agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media. Początek kampanii zbiegł się także z wprowadzeniem na rynek opakowań kostek rosołowych Knorr w nowej szacie graficznej.
Kampania potrwa do czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Knorr