SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały muzyczne do góry, Viva liderem, Rebel.tv z 607 widzami

W listopadzie br. kanały muzyczne zanotowały wzrosty oglądalności. Liderem pozostaje Viva Polska, ale więcej zyskał goniący ją kanał 4fun.tv. Jego siostrzana stacja Rebel.tv radzi sobie jednak nadal słabo - średnio w każdej minucie ma zaledwie 607 widzów.

Średni udział kanału Viva Polska w rynku w listopadzie 2010 roku wyniósł 0,51 proc. i był o 6,9 proc. wyższy niż rok wcześniej. Z kolei udział 4fun.tv poszedł do góry o 26,3 proc., co zapewniło tej stacji wynik na poziomie 0,23 proc.

Dalej uplasowały się Eska TV z 0,06 proc. udziału i Rebel.tv z 0,01 proc. Oba kanały rok wcześniej nie były monitorowane. Ale w porównaniu z październikiem br. Eska TV zanotowała spadek (miała wtedy 0,07 proc.), a udział rockowego kanału Rebel.tv był taki sam.

Wzrost zanotował także kanał rozrywkowy MTV Polska – jego udział w zeszłym miesiącu poszedł o 20,9 proc. do 0,27 proc. Nieduży spadek (o 1,5 proc.) dotknął natomiast stacji komediowo-muzycznej VH 1 Polska - jej wynik to 0,13 proc.

wszyscy 4+
listopad 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 31 540 0,477 33 971 0,510
4FunTv 11 823 0,179 15 026 0,226
Eska TV - - 4 216 0,063
Rebel.tv - - 607 0,009
 
MTV Polska 14 842 0,225 18 146 0,272
VH1 Polska 8 672 0,131 8 578 0,129

 
W grupie widzów w wieku 13-29 lat udziały wszystkich stacji były wyższe niż w 4+. Liderująca zestawieniu Viva Polska miała tutaj w listopadzie br. 1,54 proc. udziału po wzroście o 6 proc. Z kolei udział 4fun.tv wzrósł aż o 43,1 proc. i wyniósł 0,67 proc.

Wzrost wśród młodych widzów zanotowała także stacja VH 1 Polska, która w 4+ jako jedyna notowała spadek. Zapewne głównie dzięki wprowadzeniu pasma komediowego Comedy Central Family, którego rok temu jeszcze w jej ramówce nie było, udział tego kanału poszedł do góry aż o 50,8 proc. i wyniósł 0,37 proc. 

wszyscy 13-29
listopad 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 14 863 1,457 15 899 1,544
4FunTv 4 806 0,471 6 939 0,674
Eska TV - - 2 476 0,240
Rebel.tv - - 280 0,027
 
MTV Polska 7 784 0,763 10 511 1,021
VH1 Polska 2 531 0,248 3 847 0,374


Najpopularniejszymi pozycjami na antenie Viva Polska w zeszłym miesiącu były pasmo “Power lista” i program “Moja własna gwiazda”, których oglądalność wyniosła odpowiednio 144 tys. i 143 tys. widzów. 

Raport top programów  w listopadzie 2010
Viva Polska Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
POWER LISTA 143 944 2,303
MOJA WLASNA GWIAZDA 142 506 1,346
WEEKEND Z LADY GAGA 127 971 1,093
HOT OR NOT 125 249 1,122
CLUB CHARTS 122 496 1,179
IN & OUT /PROGR.MUZ./ 122 422 1,406
PLANETVIVA /PROGR.MUZ./ 120 337 1,160
EMA 2010 NOMINEE HOT LIST 119 080 1,776
CHARTSURFER /PROG. MUZ. POL./ 112 968 1,231
CRIBS 112 505 1,214

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości spółki At Media.

Dołącz do dyskusji: Kanały muzyczne do góry, Viva liderem, Rebel.tv z 607 widzami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
VIVA i całe MTV networks
target 4+ ale nie przekraczający 10 - większego shitu nie ma na rynku... Powinni wzmocnić pozycje kupując cartoon network...
0 0
odpowiedź
User
Grom
No , mam Rebel na dekoderze sat. ale nie chce mi się go włączyć a tam jest FTA. Mam kablówkę a tam nie ma Rebel tv. A tak w ogóle nie wiem o co chodzi.
0 0
odpowiedź
User
brandee
Rebel TV nie ma jak się wybić...
0 0
odpowiedź