Katarzyna Koper szefową Publicis Consultants
Grupa Publicis Communications - do której należą agencje ARC, Leo Burnett, MSLGroup, Prodigious, Publicis Worldwide i Saatchi&Saatchi IS - wzmacnia kompetencje konsultingowe agencji Publicis Consultants. Zarządza nią Katarzyna Koper.
W ramach wprowadzanych zmian Publicis Consultants staje się niezależną agencją z wiodącą specjalizacją doradztwa komunikacyjnego. Oznacza to wzmocnienie kompetencji konsultingowych w zakresie tworzenia i rozpowszechniania kontentu w niestandarodowych punktach styku (tzw. touch points).
Agencja zajmuje się m.in. zabezpieczeniem działalności klientów w oparciu o usługi takie jak: komunikacyjne due diligence, prowadzenie relacji z interesariuszami i doradztwo kryzysowe.
- Coraz częściej klienci oczekują od nas tworzenia unikatowego ekosystemu komunikacyjnego, w ramach którego wybierzemy i zagospodarujemy odpowiednie dla produktu czy marki punkty styku. Ten sposób podejścia odzwierciedla najnowsze, społeczne trendy konsumpcji „mediów” przez prosumentów. Dlatego inwestycja w szeroko pojęty konsulting i narzędzia takie jak public relations, branded content czy storytelling jest naturalnym kierunkiem rozwoju, uzupełnieniem komunikacji 360° i tworzeniem długookresowej przewagi konkurencyjnej - uzasadnia Tomasz Pawlikowski, chairman Publicis Communications.
W ramach budowania grupowej synergii, Publicis Consultants będzie agencją zapewniającą szerokie kompetencje komunikacyjne podmiotom w ramach Grupy. Dotyczy to zarówno procesów przetargowych jak i codziennej obsługi klienta.
Wzmocnioną, samodzielną agencją Publicis Consultants pokieruje Katarzyna Koper, która awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej (pełniła te obowiązki od kwietnia 2016 roku). Obecnie firma zatrudnia 10 konsultantów, którzy na co dzień pracują dla takich klientów jak Discovery, Kaufland, Stock Polska i Sherwin-Williams.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Koper szefową Publicis Consultants