Katarzyna Walewska-Napiórkowska zarządza Ogilvy PR
Po przeszło 7 latach w Ogilvy i ponad 2 latach pełnienia w Ogilvy PR roli head of brand PR & influence, Katarzyna Walewska-Napiórkowska awansowała na stanowisko dyrektorki zarządzającej tej agencji.
Katarzyna Walewska-Napiórkowska będzie odpowiedzialna za strategiczny rozwój agencji, utrzymanie i rozwój relacji z kluczowymi klientami oraz za wdrażanie i utrzymywanie wysokich standardów jakości oferowanych usług. Ponadto do jej zadań należeć będzie ścisła współpraca z innymi biurami PR regionu EMEA, jak i ze wszystkimi kompetencjami lokalnego Ogilvy (od strategii, przez kreację po produkcję in house), po to by zapewnić klientom możliwość pełnego wykorzystania potencjału Ogilvy w Polsce.
Katarzyna Walewska-Napiórkowska od 16 lat związana z komunikacją marketingową. Karierę rozwijała w agencjach Ogilvy oraz Partner of Promotion, budując efektywne zespoły i zarządzając złożonymi projektami dla takich klientów jak TK Maxx, Notino, Procter&Gamble, Nestle, LEGO, Amazon.
Na stanowisku dyrektorki zarządzającej Walewska-Napiórkowska będzie raportować do Agnieszki Wasilewskiej, Prezes Ogilvy Polska i Ogilvy PR oraz odpowiadać za całościowy rozwój agencji, oferującej usługi z zakresu PRu brandowego, produktowego, korporacyjnego, influencer marketingu a także kompleksowej obsługi social mediów wraz z produkcją contentu.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Walewska-Napiórkowska zarządza Ogilvy PR