SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour i PepsiCo ponadprzeciętnie zadowolone z robota Kerfuś

Robot Kerfuś, wspomagający sprzedaż produktów z portfolio PepsiCo w sklepach Carrefour, szybko zdobył internetową sławę i sympatię wielu klientów. Obie firmy prowadzące pilotaż urządzenia, informują, że Kerfuś może zawitać niebawem do kolejnych sklepów.

Samojezdny robot Kerfuś pojawił się pod koniec września w dwóch sklepach Carrefour, zlokalizowanych w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie.

−  Nowe interaktywne eRoboty Kerfuś to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami, a także realnie wspieramy sprzedaż, bo promowane produkty są na wyciągnięcie ręki − mówił Sylwester Mroczek, manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska

Kerfuś, opatrzony brandingiem marek Pepsi oraz Lay’s, zachęca klientów do zakupów, ale i do interakcji. Szybko okazało się, że robot przyciąga uwagę, stając się bohaterem mediów społecznościowych. W sieci można znaleźć już wiele filmików z Kerfusiem w roli głównej. Maszyna pojawia się też na wielu memach.

Kerfuś zyskał już także ogólnopolska popularność, że Carrefour i PepsiCo postanowiły zorganizować serię spotkań fanów z robotem.

Kerfuś odwiedzi wybrane sklepy Carrefour w Łodzi i Krakowie, w planach są już kolejne miasta. Podczas spotkań będzie można nie tylko porozmawiać z robotem czy wejść z nim w interakcję, ale także zrobić sobie zdjęcia na pamiątkowej ściance promocyjnej.

Carrefour i PesiCo ponadprzeciętnie zadowolone z Kerfusia

Zarówno przedstawiciele PepsiCo jak i Carrefour Polska, w komentarzach dla Wirtualnemedia.pl wyrażają zadowolenie z tego, jak klienci przyjęli Kerfusia.

- Naszą współpracę z siecią Carrefour można uznać za wzorcową pomimo, że wszyscy pracujemy w rzeczywistości, której się nie spodziewaliśmy. Działamy w szybkim tempie i na bieżąco koordynujemy nasze wspólne działania, bo tak właśnie funkcjonuje świat social mediów, gdzie Kerfuś stał się gwiazdą - mówi nam Aleksandra Wierzba, specjalistka ds. komunikacji i CSR w PepsiCo.

Ekspertka zdradza nam, że roboty Kerfuś z brandingiem Pepsi oraz Lay’s, będą w sklepach Carrefour do końca Świąt Bożego Narodzenia. - W tej chwili ustalamy szczegóły ewentualnego rozszerzenia współpracy - dodaje Aleksandra Wierzba.

Firma PepsiCo zauważa, ze cały buzz wokół robota został wygenerowany bez angażowania dodatkowego budżetu marketingowego.

- Bardzo cieszymy się z tak żywiołowej reakcji konsumentów. Co ciekawe do tej pory obie firmy nie prowadziły kampanii marketingowej wokół Kerfusia. Kampania stała się viralowa – czyli najlepsza z możliwych. Wszystkie przejawy twórczości internetowej to spontaniczne działania konsumentów - podkreśla Aleksandra Wierzba z PepsiCo.

Z pilotażu nowego urządzenia usatysfakcjonowany jest także Carrefour Polska.

- Od początku testów tego pilotażowego programu promocyjnego z użyciem samojezdnych eRobotów liczyliśmy na to, że projekt przypadnie do gustu fanom nowoczesnych rozwiązań. Zdawaliśmy sobie sprawę z potencjału, jaki mają interaktywne metody sprzedaży. Popularność tego rozwiązania przerosła jednak nasze oczekiwania. Jesteśmy zadowoleni z trwających testów i chcemy, aby Kerfuś na stałe pomagał uatrakcyjniać proces zakupowy klientom Carrefour - przyznaje w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Carrefour Polska.

Sieć przyznaje, że Kerfuś wzbudza ogromne zainteresowanie w internecie i nie tylko, co przekłada się na odwiedzalność sklepów sieci w galeriach handlowych Arkadia i Galeria Wileńska.

Przewidujemy, że roboty w marketingu i sprzedaży będą wkrótce o wiele bardziej popularne dzięki upowszechnianiu się nowoczesnych technologii oraz większej dostępności tego typu urządzeń na rynku - komentuje Carrefour Polska.

Dołącz do dyskusji: Carrefour i PepsiCo ponadprzeciętnie zadowolone z robota Kerfuś

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Szczerze - to oprócz dzieciarni nikt tym robotem się nie interesuje. Dodatkowo reklamuje truciznę. Zenada
odpowiedź
User
fgh
To jest ten nowy doradca szymona który mówi wiemy jak.
odpowiedź
User
Czuwaj!
"...można nie tylko porozmawiać z robotem czy wejść z NIĄ w interakcję".

Tych tekstów nikt nie czyta przed opublikowaniem?
odpowiedź