Kerris Group i San Markos partnerami strategicznymi
Grupa technologiczno-marketingowa Kerris i agencja reklamowa San Markos nawiązały strategiczne partnerstwo, w ramach którego będą wspólnie świadczyły szerszy zakres usług. Do zespołu Kerris dołączyła Karina Komorowska, szefowa San Markos.
Karina Komorowska formalnie dołączyła do Kerris Group jako doradca zarządu oraz interim client service director. Komorowska odpowiedzialna będzie za ustrukturyzowanie wspólnych procesów biznesowych, rozwój wspólnych projektów oraz standaryzację jakości obsługi klienta.
- Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z Kerris jest kolejnym etapem strategii rozwoju San Markos, który realizujemy od ponad roku. Zdecydowaliśmy się na bliską współpracę, w efekcie dzielimy wspólnie biuro, a także wypracowujemy wspólne procesy m.in. działów produkcji oraz obsługi klientów. Dzięki synergii kompetencji wzmacniamy jakość i efektywność naszych działań oraz potencjał do realizacji wielopłaszczyznowych platform marketingowych - komentuje Karina Komorowska, CEO San Markos.
Do grona wspólnych klientów Kerris Group oraz San Markos należą już m.in.: ZT Kruszwica, Baltona oraz Kredyt OK.
Dołącz do dyskusji: Kerris Group i San Markos partnerami strategicznymi