„Kieszonkowe za 1 baton” promuje Lion, Kit Kat i Aero
Rusza loteria „Kieszonkowe za 1 baton” promująca batony Lion, Kit Kat i Aero produkowane przez Nestlé Polska. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Linea Recta, 3D Box i MEC.
W loterii „Kieszonkowe za 1 baton” należy kupić baton Lion, Kit Kat lub Aero i zachować paragon, a jego numer wysłać SMS-em na numer 70270 lub zarejestrować na stronie internetowej kieszonkoweza1baton.pl. Codziennie od poniedziałku do piątku losowane będą trzy osoby, które otrzymają po 500 zł, a co tydzień - uczestnik wygrywający 3 tys. zł. W loterii - zaplanowanej do końca listopada - można wysyłać dowolnie dużo zgłoszeń.
Loterię będzie wspierać kampania reklamowa w prasie, internecie i sklepach (woblery, plakaty, ulotki). Materiały POS i stronę kieszonkoweza1baton.pl przygotowała agencja Linea Recta, za reklamy prasowe i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a produkcją materiałów ekspozycyjnych zajęła się firma 3D Box.
Dołącz do dyskusji: „Kieszonkowe za 1 baton” promuje Lion, Kit Kat i Aero
[url=http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/][/url]