Kilkanaście firm zainteresowanych obsługą Łodzi w social mediach
Od kilku do kilkunastu ofert wpłynęło w odpowiedzi na ogłoszony przez władze Łodzi przetarg dotyczący obsługi jej kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych. Jej budżet wynosi pond 350 tys. zł brutto.
Ogłoszony na początku maja przetarg łódzkiego magistratu został podzielony na trzy części.
Realizacją kampanii komunikacyjno-reklamowej Łodzi z udziałem osobowości mediów społecznościowych zainteresowanych jest 7 firm: Agencja Gordo, Heroes, Fundacja New Wave, ClickAd Interactive, TVN Media, GetHero i We Share. Na te aktywności miasto chce przeznaczyć 119,6 tys. zł.
Oferty na realizację działań promocyjno-komunikacyjnych na Snapchacie złożyło 9 firm: Agencja Gordo, Burda Media Polska, Heroes, Fundacja New Wave, ClickAd Interactive, Social Media Now, GetHero, We Share i Twórnia. Budżet tych działań wynosi 101,4 tys. zł.
Z kolei przy kampanii reklamowej tego miasta na Facebooku chciałoby zająć się 14 podmiotów: Twórnia, GetHero, TVN Media, Mastermind Media, ClickAd Interactive, Fundacja New Wave, Artsem, Blue Eyes Media, WebTalk, Ewitryna, Polska Press, Agencja Gordo, Projekt PR i Glad. Ta kampania ma kosztować władze Łodzi 136,7 tys. zł.
Łódzki magistrat planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię promującą miasto w mediach społecznościowych. Działania mają obejmować Instagram, Facebook, Snapchat, YouTube. Urząd miasta chce, by wzięły w niej udział tzw. osobowości social mediów, czyli osoby cieszące się popularnością w mediach społecznościowych. Osoby te miałyby odwiedzić Łódź, a potem relacjonować swój pobyt w mieście właśnie w social mediach.
Do zadań wybranych firm należeć będzie m.in. nawiązanie współpracy z właścicielami popularnych blogów i kanałów na serwisach społecznościowych i zorganizowanie ich wizyt w Łodzi, nabór osób, które podejmą rolę tzw. redaktorów profilu i będą zamieszczać na Snapchacie posty na istotne promocyjnie tematy dotyczące Łodzi. Firmy te zajmą się również realizacją działań polegających na płatnym zwiększaniu zasięgu postów opublikowanych przez miasto na Facebooku.
Zwycięzcy przetargu będą pracować dla łódzkiego magistratu do połowy grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Kilkanaście firm zainteresowanych obsługą Łodzi w social mediach