SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kino Polska TV ma nową umowę z brokerem reklamowym

Firma Kino Polska TV w efekcie przetargu rozstrzygniętego jesienią ub.r. podpisała z Polsat Media umowę dotyczącą obsługi brokerskiej do końca przyszłego roku.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

W komunikacie Kino Polska TV wyliczono, że umowa określa warunki obsługi brokerskiej przez Polsat Media kanałów Zoom TV, Kino Polska, Kino TV, Kino Polska Muzyka, Gametoon i Stopklatka od początku br. do końca 2025 roku, a także stacji Dizi od początku stycznia do końca lutego br.

Zaznaczono, że marża dla Polsat Media została ustalona „na warunkach rynkowych”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Umowa to efekt wspólnego przetargu na obsługę brokerską grupy Kino Polska TV i Canal+ Polska, rozstrzygniętego w listopadzie ub.r. Chodzi o sprzedaż oferty reklamowej, obejmującej reklamy, sponsoring i projekty specjalne, 20 stacji należących do obu nadawców.

Grupy Kino Polska TV jest obsługiwana przez Polsat Media nieprzerwanie od 2014 roku. Natomiast obsługą stacji Dizi poprzednio zajmowało się biuro reklamy Telewizji Polskiej, a grupy Canal+ Polska - TVN Media.

CZYTAJ TEŻ: KRRiT opublikowała koncesje nowych stacji Canal+. Co w ramówce?

W pierwszym kwartale br. grupa Kino Polska TV przy wzroście przychodów z umów z klientami o 6,7 proc. do 75,51 mln zł zwiększyła zysk netto z 13,73 do 18,51 mln zł. Wpływy Stopklatki i Zoom TV podskoczyły o ponad 30 proc.

Dołącz do dyskusji: Kino Polska TV ma nową umowę z brokerem reklamowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl