Kobieca ciekawość ponownie reklamuje Redd’s (wideo)
Pod hasłem „Ciekawość - pierwszy stopień do Redd'sa” rusza kampania reklamowa piwa Redd’s Cranberry (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Worldwide Warszawa, Papaya Films, Platige Image, Argonauts, Starcom i Q&AConsulting.
Kampania piwa Redd’s Cranberry, pokazuje kobietę, która podążając za swoją ciekawością, przenosi się w magiczny, czarno-czerwony świat tej marki. Koncepcja kobiecej ciekawości i hasło „Ciekawość - pierwszy stopień do Redd'sa” były już wykorzystywane w ubiegłorocznej kampanii piwa Redd’s (zobacz tamtą reklamę).
W bieżącej akcji promowana jest wersja Redd’s Cranberry, która zadebiutowała na rynku jesienią ub.r. w limitowanej ilości. Piwo osiągnęło bardzo dobre wyniki sprzedaży, dlatego Kompania Piwowarska wprowadza je obecnie do stałej dystrybucji.
Kampania Redd’s Cranberry - zaplanowana na kilka miesięcy - zaczęła się już w internecie, a od 23 kwietnia będzie prowadzona w telewizji, kinach, punktach sprzedaży (materiały POS, sampling) oraz na outdoorze (billborady). Kreację reklam przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa, działania w internecie realizuje agencja Argonauts, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom, a za działania PR - agencja Q&AConsulting. Spot telewizyjny wyreżyserował Marc Wilkins, nakręcił Wojciech Zieliński, a muzykę przygotował i wykonał niemiecki zespół Kissogram. Reklamę wyprodukowała firma Papaya Films, a postprodukcją zajęło się Platige Image.
Dołącz do dyskusji: Kobieca ciekawość ponownie reklamuje Redd’s (wideo)