„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.
W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 394 340 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszyła się ona o 6,59 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 359 920 egz., po wzroście o 11,44 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do „Poradnika Domowego” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 10,39 proc. do 307 908 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 21,64 proc., odnotowała „Claudia” (Grupa Burda), która zajęła miejsce piąte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym br. wyniosła 181 663 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
489 894 |
394 340 |
394 340 |
469 631 |
422 175 |
422 175 |
Świat Kobiety |
469 951 |
359 920 |
359 920 |
409 957 |
322 984 |
322 984 |
Poradnik Domowy |
407 040 |
307 908 |
307 908 |
393 390 |
278 915 |
278 915 |
Dobre Rady |
463 000 |
301 828 |
301 828 |
500 000 |
369 368 |
369 368 |
Claudia |
318 795 |
181 663 |
181 663 |
386 565 |
232 921 |
231 821 |
Cała Ty |
235 829 |
136 792 |
136 792 |
347 000 |
163 225 |
163 225 |
Olivia |
224 979 |
122 932 |
122 932 |
234 968 |
151 658 |
151 658 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, pochwalić się mógł „Poradnik Domowy” - było to 16,84 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 13,72 proc., odnotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer).
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
489 894 |
394 340 |
394 340 |
434 414 |
361 240 |
361 240 |
Świat Kobiety |
469 951 |
359 920 |
359 920 |
444 773 |
354 134 |
354 134 |
Poradnik Domowy |
407 040 |
307 908 |
307 908 |
396 830 |
263 523 |
263 523 |
Dobre Rady |
463 000 |
301 828 |
301 828 |
480 000 |
317 131 |
317 131 |
Claudia |
318 795 |
181 663 |
181 663 |
314 238 |
195 595 |
195 595 |
Cała Ty |
235 829 |
136 792 |
136 792 |
240 000 |
144 818 |
144 818 |
Olivia |
224 979 |
122 932 |
122 932 |
224 957 |
142 477 |
142 477 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.