„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po trzech kwartałach. Wszystkie tytuły na minusie
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 350 444 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zmniejszyła się ona o 2,31 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 316 114 egz., po spadku o 0,22 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,87 proc. do 292 783 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 19,21 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w pierwszych dziewięciu miesiącach br. wyniosła 123 215 egz.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 454 314 | 350 444 | 350 444 | 444 901 | 358 728 | 358 728 |
Świat Kobiety | 438 216 | 316 114 | 316 114 | 432 447 | 316 825 | 316 825 |
Dobre Rady | 451 194 | 292 783 | 292 783 | 495 556 | 344 063 | 343 907 |
Poradnik Domowy | 373 730 | 257 381 | 257 381 | 423 648 | 306 969 | 306 847 |
Claudia | 321 598 | 186 327 | 186 327 | 368 440 | 215 273 | 215 106 |
Olivia | 240 610 | 144 056 | 144 056 | 229 406 | 145 204 | 145 204 |
Cała Ty | 220 592 | 123 215 | 123 215 | 315 423 | 152 515 | 152 515 |
We wrześniu 2015 roku liderem (po awansie z miejsca drugiego) również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2014 roku zwiększyła się o 21,59 proc. do 414 232 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (353 054 egz.; wzrost o 14,44 proc). Natomiast na ostatniej lokacie podium uplasowały się „Dobre Rady” (280 266 egz.; w dół o 17,12 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Cała Ty” - było to 26,60 proc. do 109 703 egz.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 479 978 | 414 232 | 414 232 | 434 959 | 340 691 | 340 691 |
Świat Kobiety | 464 950 | 353 054 | 353 054 | 414 913 | 308 501 | 308 501 |
Dobre Rady | 436 000 | 280 266 | 280 266 | 500 000 | 339 553 | 338 153 |
Poradnik Domowy | 352 640 | 274 041 | 274 041 | 443 060 | 341 082 | 341 082 |
Claudia | 307 500 | 195 300 | 195 300 | 351 871 | 231 859 | 231 859 |
Olivia | 274 925 | 172 494 | 172 494 | 229 963 | 144 073 | 144 073 |
Cała Ty | 198 000 | 109 703 | 109 703 | 254 000 | 149 459 | 149 459 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po trzech kwartałach. Wszystkie tytuły na minusie