Komisja Europejska promuje „Twoje prawa, Twoją przyszłość” w social media
W serwisach społecznościowych rozpoczęła się kampania „Twoje prawa, Twoja przyszłość” organizowana przez Komisję Europejską. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Interactive Partners.
Celem kampanii „Twoje prawa, Twoja przyszłość” jest edukacja Polaków w zakresie ich praw i możliwości. Akcja z jednej strony ma monitorować potrzeby społeczeństwa, a z drugiej - pokazywać, że każdy z nas ma realny wpływ na planowane zmiany w regulacjach prawnych.
W ramach kampanii na oficjalnym fanpage’u Komisji Europejskiej na Facebooku udostępniono dedykowaną zakładkę, a na YouTubie zamieszczona utrzymaną w lekkiej konwencji animację, która krok po kroku wyjaśnia, jaki cel mają działania inicjowane przez Komisję Europejską. Z kolei na NK.pl uruchomiono aplikację konkursową, która przybliża użytkownikom wiedzę na temat Unii Europejskiej, a równocześnie pozwala im zdobywać nagrody. Te działania są wspierane reklamami social ads.
Za przygotowanie koncepcji i realizację działań na Facebooku i NK.pl odpowiada agencja Interactive Partners. Akcja potrwa do połowy września. Jednocześnie jest prowadzona we wszystkich krajach UE.
Dołącz do dyskusji: Komisja Europejska promuje „Twoje prawa, Twoją przyszłość” w social media