Goodvalley zmienia nazwę na Dolina Dobra
Goodvalley - producent mięsa z Przechlewa zmienił nazwę na Dolina Dobra. Marka chce w ten sposób bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów.
Dolina Dobra bazuje na wieloletnim doświadczeniu Goodvalley. Wszystkie wyroby z Przechlewa powstają w systemie produkcji od pola do stołu.
Firma dysponuje własnymi polami uprawnymi, paszarnią oraz zakładem przetwórczym, w którym powstają produkty mięsne.
- Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy. Jednak to, co zawsze pozostanie bez zmian to nasze bezkompromisowe podejście do jakości i środowiska. Nasza praca i produkcja przebiegają w poszanowaniu otoczenia, z wykorzystaniem własnych pól, upraw, pasz i produktów, zgodnie z najlepszymi praktykami hodowlanymi oraz rolniczymi – mówi Paweł Nowak, prezes marki Dolina Dobra.
Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio marki, które - jak podano w komunikacie - "ma jeszcze lepiej wpisywać się w aktualne oczekiwania klientów".
W sierpniu Goodvalley Polska wybrała agencje BBDO i MediaHub do przeprowadzenia kampanii rebrandingu marki. Firma współpracuje także z agencją PR 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Goodvalley zmienia nazwę na Dolina Dobra