Koniec PBRZ
Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej została rozwiązana
6 lutego 2004 roku, Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej Sp. z o.o. podjęło decyzję o rozwiązaniu PBRZ. Udziałowcy PBRZ (AMS S.A., Clear Channel Poland Sp. z o.o., SCM Polska Sp. z o.o i Ströer Promocja Plakatau Sp. z o.o.) uznali, że po czterech latach funkcjonowania PBRZ na rynku badań reklamy zewnętrznej dotychczasowa formuła spółki wyczerpała się, zaś dorobek PBRZ może być rozwijany w innych projektach badawczych przy indywidualnym wsparciu każdego z z udziałowców.
NZW PBRZ powierzyło obowiązki likwidatora Spółki mecenasowi Markowi Pastuszko.
PBRZ został powołany do życia we wrześniu 2000 r.. W 2001 r. jej udziałowcami były cztery firmy: AMS SA (51,3 proc. udziałów), Clear Channel Poland (15,7 proc.), Grupa Outdoor (20,3 proc.) i Europlakat Polska (12,7 proc.).
Dołącz do dyskusji: Koniec PBRZ