SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsolidacja marki Idea

Nowe oferty w sieci Idea

Polska Telefonia Komórkowa Centertel poinformowała o konsolidacji marki Idei (rezygnacja z sub-marek Optima i Meritum) i zaprezentowała nowa wizualizację rynkową sieci , a także przedstawiła nowe oferty. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Dla rynku masowego są to: unikalna oferta IdeaMIX (abonament z doładowaniem) - łącząca zalety ofert postpaid i prepaid oraz nowe doładowanie "pół na pół"- w ofercie prepaid Idea POP, a także nowe, innowacyjne i przejrzyste taryfy dla klientów biznesowych. Obecnie logotyp Idei to białe logo (IDEA) położone centralnie na żółtym (nasyconym), prostokątnym tle oraz hasło przewodnie: "Idea - łączy Cię z ludźmi".

Uzyskane w pierwszym półroczu 2003 r. dobre wyniki sprzedaży, udało się nam osiągnąć dzięki realizowaniu z sukcesem właściwej strategii rynkowej i nieustannym wzbogacaniu naszej oferty usług - uważa Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - Obecnie przyszła chwila na konsolidację marki wokół jej najważniejszych elementów i atutów postrzeganych przez klientów. Ujednolicona, silniejsza marka Idea, zapewni naszej firmie dalszy dynamiczny rozwój w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji i usprawni współpracę w ramach Grupy TP. Decyzję o konsolidacji marki podjęliśmy jednak przede wszystkim w odpowiedzi na preferencje i oczekiwania naszych klientów, którzy oczekują przejrzystych, zrozumiałych rozwiązań. Ujednolicenie marki jeszcze lepiej wyróżni Ideę na rynku telefonii mobilnej, ułatwiając klientom poruszanie się po naszych usługach i ofercie. W przyszłości zamierzamy nadal skutecznie pozyskiwać abonentów, ale przede wszystkim budować wartość firmy, p! oprzez stałe podwyższanie jakości usług i poziomu obsługi klientów. Dzięki temu będziemy wzmacniać pozytywne, długofalowe relacje z naszymi klientami, efektywnie konkurując przede wszystkim wysoką jakością techniczną sieci, nowoczesnymi oraz innowacyjnymi usługami i produktami, a także jeszcze lepszą obsługą klientów".

Dołącz do dyskusji: Konsolidacja marki Idea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl