Krajowe Centrum ds. AIDS szuka producenta spotu do kampanii „#mamczasrozmawiać”
Krajowe Centrum ds. AIDS zaprasza firmy do składania ofert na produkcję spotu telewizyjnego na potrzeby ogólnopolskiej kampanii społecznej „#mamczasrozmawiać”. Przeznaczy na ten cel 90 tys. zł.
Organizacja jesienią ub.r. przeprowadziła przetarg na przygotowanie i realizację tej kampanii. Wybrała w nim spółkę Alfa Communications, która realizowała ogólnopolską akcję w okresie od 17 listopada do 1 grudnia ub.r. Kampania dotyczyła zakażeń HIV i inny chorób przenoszonych droga płciową i była skierowana do rodzin wielopokoleniowych, z różnymi życiowymi doświadczeniami.
Działania obejmowały wtedy internet, PR oraz emisję spotu na nośnikach reklamy zewnętrznej m.in. w komunikacji miejskiej, stołecznym metrze, placówkach medycznych i uczelniach. Ich celem było wzmocnienie świadomości, że zakażenie HIV/AIDS czy innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową dotyczy tak naprawdę wszystkich. Dodatkowo miały też służyć obaleniu panującego powszechnie stereotypu, że w największym stopniu zakażeniem HIV/AIDS zagrożone są osoby świadczące usługi seksualne, zażywające narkotyki czy też osoby homoseksualne.
Teraz Krajowe Centrum ds. AIDS chce rozszerzyć kampanię o emisję spotu w stacjach tv, kinach, internecie, komunikacji miejskiej itp. Przewiduje dwie wersje spotu: 30-sekundową i rozszerzoną do 40-60 sekund.
Organizacja zaprasza zainteresowane produkcją spotu firmy do składania ofert. Termin mija 28 marca. Wybrana firma będzie miała czas na przygotowanie filmu do drugiej połowy maja.
Dołącz do dyskusji: Krajowe Centrum ds. AIDS szuka producenta spotu do kampanii „#mamczasrozmawiać”