KRD szuka domu mediowego do kampanii promującej pakowane mięso drobiowe
Krajowa Rada Drobiarstwa planuje przeprowadzić w tym roku w mediach kampanię promującą pakowane mięso drobiowe. Przeznaczy na nią 1,75 mln zł, a teraz szuka agencji, która opracuje strategię mediową zaplanowanych działań.
Tegoroczne działania KRD mają być kontynuacją akcji rozpoczętej w ub.r. i zostaną w nich wykorzystane reklamy przygotowane wówczas (odpowiadała za to wybrana w przetargu firma Media Group).
W tym roku kampania ma obejmować telewizję, prasę, outdoor, internet oraz punkty sprzedaży. KRD chce rozpocząć akcję wiosną br. i kontynuować ją potem jesienią.
Podobnie jak rok temu, kampania ma promować mięso pakowane jako jeden z segmentów mięsa drobiowego o podwyższonym standardzie oraz budować świadomość jego zalet i zaufanie konsumentów co do jego jakości. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,75 mln zł.
W rozpoczętym właśnie postępowaniu KRD szuka agencji, która przygotuje i opracuje strategię mediową, media plany a także zakupi media do zaplanowanych działań.
Zainteresowane firmy mogą zgłaszać oferty do 19 lutego. Tydzień później KRD ogłosi listę tych, które przejdą do drugiego etapu, a 2 marca br. rozpocznie spotkania z wybranymi agencjami. Terminu wyboru zwycięskiej agencji nie podano.
Dołącz do dyskusji: KRD szuka domu mediowego do kampanii promującej pakowane mięso drobiowe