Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”
Kredyt Bank w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii promocyjnej z Wojciech Mannem i Krzysztofem Materną pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.
„Pierwsze efekty sprzedażowe są bardzo obiecujące. Dziennie bank otwiera od 800 do 1.200 kont. Jest to ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w porównaniu do pierwszych miesięcy 2011 r." - podał bank.
Do tej pory na Ekstrakoncie Plus klienci zgromadzili ponad 24 mln zł.
>>> Małpa i paw z Mannem i Materną reklamują Kredyt Bank
Kredyt Bank od 23 maja proponuje klientom nowe konto osobiste z 7-proc. oprocentowaniem środków, bezpłatnym prowadzeniem, przelewami w Internecie, kartą oraz darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów w Polsce. Nowe konto reklamują Krzysztof Materna i Wojciech Mann (więcej na ten temat).
Ponad połowę rachunków otwierają nowi klienci, kolejne 47% to klienci Kredyt Banku, którzy wcześniej nie mieli konta w tym banku, a korzystali jedynie z oferty depozytowej lub inwestycyjnej. Konwersja dotychczasowych klientów na nowy rachunek, Ekstrakonto Plus wynosi 2% sprzedaży.
>>> Doktor Mann i siostra Materna w kolejnej reklamie Kredyt Banku
Dodatkowym efektem kampanii jest zwiększenie zainteresowania ofertą banku wśród mikrofirm (SOHO). Od początku kampanii Bank pozyskał już ponad 700 nowych klientów z tego segmentu.
Dołącz do dyskusji: Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”