Kuba Wojewódzki stracił widzów, ale przegrywał tylko z Polsatem
Szósta edycja 'Kuby Wojewódzkiego' miała nieco mniej widzów iniższe wpływy reklamowe niż emitowana rok temu czwarta seria show.Jednak w czasie nadawania programu TVN przegrała z Polsatem,pokonując jednak główne anteny TVP.
Średnia oglądalność czwartej serii talk-show "KubaWojewódzki" (emisja we wtorki o 22.30) wyniosła 1,73 mlnwidzów przy udziale w rynku na poziomie 19,70 proc. w grupie 4+ i22,19 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To mniej niż rok temu,gdy czwartą edycję programu, oglądało średnio 1,88 mln osób, audział stacji wynosił odpowiednio 21,71 proc. i 23,18 proc.
W paśmie emisji "Kuby Wojewódzkiego" telewizjaTVN tej wiosny nie była już liderem rynku jak roktemu, ale zajęła drugie miejsce. Na pierwszej pozycji uplasował sięPolsat z udziałem wynoszącym 21,36 proc. (emitował w tym czasie"CSI: Kryminalne Zagadki Miami" i filmy fabularne). Za TVN-emznalazły się: TVP 2 ("Magazyn Expressu Reporterów", filmy; 15,69proc.) i TVP 1 (gł. "Karty na stół" i filmy; 8,57 proc.). Również wgrupie komercyjnej 16-49 TVN był w czasie nadawania programu drugiza Polsatem.
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji showWojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 9,6 mln zł. Rok temu wpływybyły wyższe i wyniosły 13,9 mln zł, ale wtedy program miał więcejodcinków w serii (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejna seria "Kuby Wojewódzkiego" pojawi sięna antenie TVN w jesiennej ramówce.
Oglądalność ósmej serii "KubyWojewódzkiego" odcinek po odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasieemisji programu
Profil widowni talk-show
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki stracił widzów, ale przegrywał tylko z Polsatem