Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką
W nowych reklamach Play oprócz Kuby Wojewódzkiego będą występować Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka. Kampania będzie promować nowe oferty sieci i zachęcać do przejścia do niej klientów innych telekomów.
Startująca z początkiem przyszłego tygodnia kampania Play będzie podkreślać, że do tej sieci przechodzi 7 z 10 Polaków zmieniających operatora komórkowego. Dlatego w poszczególnych reklamach do salonu Play przychodzą Kuba Wojewódzki, Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka.
Ponieważ Wojewódzki już od półtora roku promuje Play, w spocie jest przedstawiony jako użytkownik taryfy Formuła 4.0, który dzięki nieograniczonym możliwościom komunikacji cieszy się ogromnym powodzeniem u kobiet. Natomiast Stuhr, Dygant i Różczka wcielają się w rolę nowych klientów sieci, którzy wybierają wprowadzone właśnie Formuły S, M i L (zobacz szczegóły tej oferty).
- Chcemy pokazać w kampanii, że do Play przechodzą również sławne osoby - powiedział na piątkowej konferencji prasowej Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu sieci. - Taki przekaz odzwierciedla popularność i aspiracyjność naszej sieci - dodał.
Jako pierwsze z początkiem przyszłego tygodnia do mediów trafią reklamy z Wojewódzkim i Różczką. Reklamy z Dygant i Stuhrem pojawią się za kilka tygodni - będą emitowane przez kilka miesięcy.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką