Kuba Wojewódzki znów reklamuje zasięg Play (wideo)
Wystartowała kolejna kampania wizerunkowa Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego reklamująca duży zasięg tej sieci. Akcję przygotowały firmy Grey Warszawa, K2, Papaya Films i Mediacom Warszawa.
W nowej reklamie Kuba Wojewódzki błądzi po pustkowiu nad Bałtykiem, szukając pomocy. W końcu spotyka dzieci, które jednak w strachu przed wycieńczonym showmanem uciekają. Przypomnijmy, że dzieci do tej reklamy Play szukał niedawno przez Facebooka (więcej na ten temat).
Kampania ma podkreślać, że Play korzysta z nadajników trzech sieci komórkowych: swoich oraz należących do dwóch partnerów roamingowych, dzięki czemu oferuje swoim klientom największy zasięg. W podobny sposób informowały o tym emitowane wiosną br. poprzednie reklamy z Kubą Wojewódzkim, tyle że utrzymane były w zimowej scenerii (zobacz je). Wojewódzki reklamuje Play od roku - początkowo zachęcał do udziału w promocji „Testuj smartfona” (przeczytaj o tym więcej i obejrzyj jedną z reklam).
Sieć zdecydowała się na kontynuację współpracy z showmanem mimo zamieszania związanego z jego niedawną wypowiedzią o kobietach z Ukrainy. Na jesień jest już zapowiadana kolejna kampania (więcej na ten temat).
Obecna akcja obejmuje najważniejsze media ATL i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki znów reklamuje zasięg Play (wideo)