SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuba Wojewódzki znów reklamuje zasięg Play (wideo)

Wystartowała kolejna kampania wizerunkowa Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego reklamująca duży zasięg tej sieci. Akcję przygotowały firmy Grey Warszawa, K2, Papaya Films i Mediacom Warszawa.

W nowej reklamie Kuba Wojewódzki błądzi po pustkowiu nad Bałtykiem, szukając pomocy. W końcu spotyka dzieci, które jednak w strachu przed wycieńczonym showmanem uciekają. Przypomnijmy, że dzieci do tej reklamy Play szukał niedawno przez Facebooka (więcej na ten temat).

Kampania ma podkreślać, że Play korzysta z nadajników trzech sieci komórkowych: swoich oraz należących do dwóch partnerów roamingowych, dzięki czemu oferuje swoim klientom największy zasięg. W podobny sposób informowały o tym emitowane wiosną br. poprzednie reklamy z Kubą Wojewódzkim, tyle że utrzymane były w zimowej scenerii (zobacz je). Wojewódzki reklamuje Play od roku - początkowo zachęcał do udziału w promocji „Testuj smartfona” (przeczytaj o tym więcej i obejrzyj jedną z reklam).

Sieć zdecydowała się na kontynuację współpracy z showmanem mimo zamieszania związanego z jego niedawną wypowiedzią o kobietach z Ukrainy. Na jesień jest już zapowiadana kolejna kampania (więcej na ten temat).

Obecna akcja obejmuje najważniejsze media ATL i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films.

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki znów reklamuje zasięg Play (wideo)

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miki
reklama sarkastyczna:) fajna:)
odpowiedź
User
jola
reklama z tym czlowiekiem po skandalu jest antyreklama
odpowiedź
User
Paweł J
Coraz fajniejsze te reklamy.
odpowiedź