SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kupujący online wykorzystują koszyki jako listy przyszłych zakupów

Konsumenci coraz częściej wykorzystują koszyki w internetowych sklepach do tworzenia listy z produktami do kupienia w późniejszym terminie.

Z badania przeprowadzonego przez agencję cyfrową Amaze and Glasgow wynika, że 87 proc. konsumentów umieszcza produkty w koszyku w sklepie online, ale nie kupuje ich w trakcie tej samej sesji.

Jednocześnie aż 74 proc. spośród tych osób wraca w późniejszym terminie do swojego koszyka i dokonuje zakupu.

Z kolei 79 proc. respondentów stwierdziło, że wykorzystuje w ten sposób internetowe koszyki, aby przed podjęciem decyzji o kupnie sprawdzić jaka jest łączna cena wybranych produktów.

Dołącz do dyskusji: Kupujący online wykorzystują koszyki jako listy przyszłych zakupów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl