Kupujący produkty konsumenckie ufają recenzjom online
Prawie wszyscy internauci kupujący online produkty konsumenckie (Consumer Packaged Goods - CPG) oceniają recenzje innych użytkowników jako wiarygodne.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie organizacji Deloitte Consumer Product Group, 62 procent internautów przed zakupem czyta opinie na temat danego produktu, napisane przez innych użytkowników.
Aż 99 procent z nich uznaje takie opinie za wiarygodne, a ponad 80 procent twierdzi, że wpływają one na ich decyzje - albo jeszcze bardziej chcą kupić dany towar, albo zmieniają zdanie i poszukują innego produktu.
Z wcześniejszego badania przeprowadzonego przez Deloitte wynika, że 42 procent amerykańskich internautów robiących zakupy online ma większe zaufanie do sklepów internetowych, w których uwzględnione są opinie innych użytkowników na temat produktów. Jednak aż 67,7 procenta amerykańskich serwisów e-commerce nie posiada takiej opcji.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Kupujący produkty konsumenckie ufają recenzjom online