Kusząca lodówka z Michelem Moranem reklamuje hummus od Lisnera (wideo)
W nowej kampanii reklamowej przekąsek Lisner z udziałem Michela Morana promowany jest hummus. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Agency i dom mediowy Starcom.
Głównym bohaterem spotu jest głodny mężczyzna, który wieczorem bezskutecznie opiera się pokusie zjedzenia przekąski z lodówki - je hummus marki Lisner. Partnerka wytyka mu brak silnej woli, za to Michel Moran podkreśla, że to tylko hummus - lekka i smaczna przekąska.
Michel Moran, kucharz szerzej znany głównie z programu „Masterchef” w TVN, w reklamach marki Lisner występuje od dwóch lat. W pierwszym spocie wcielił się w dostawcę pizzy, a w kolejnym - w pracownika samochodu gastronomicznego.
Wiosną br. Moran został ambasadorem reklamowym sprzętu kuchennego Kenwood.
Nowa kampania promująca markę Moran jest realizowana przede wszystkim w telewizji.
Kreacją reklam zajęła się agencja reklamowa GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kusząca lodówka z Michelem Moranem reklamuje hummus od Lisnera (wideo)
Cała ta trwająca od ponad dwóch lat komunikacja Lisnera jest ogólnie żenująca. Człowiek zamawia pizzę, dostaje śledzia. Przychodzi jakiś Moron kaleczący jenzykem polskom i pieprzy coś, że jest artystą i wie lepiej co masz jeść. Bardzo arogancki i odrażający przekaz. Sam lubię śledzia i często sięgałem po Lisnera, ale odkąd widzę produkt marki Lisner na półce, przed oczami pojawia mi się celebryta Moron i odruchowo sięgam po inną markę.