Chromatique przygotuje kampanię Laktoferyny
Kampanię edukacyjną wielozadaniowego białka Laktoferyna - na zlecenie firmy Pharmabest - przygotowuje poznańska agencja Chromatique.
Dla marki Laktoferyna agencja opracowała strategię komunikacji, której celem jest również zwiększenie świadomości marki.
Kampania dotyczy produktów sprzedawanych w formie saszetek, kropli, kapsułek oraz tabletek do ssania.
W ramach strategii komunikacji marki agencja Chromatique stworzyła big ideę, komunikację wizualną i zestaw działań w Internecie.
- Opracowaliśmy strategię na roczny plan działań, a obecnie realizujemy działania z Q2 i Q3. Przygotowujemy nową stronę internetową. Przeprowadzimy także działania z zakresu search i programatic oraz poprowadzimy komunikację w mediach społecznościowych – mówi Ewa Lach, strategic director w Chromatique.
Zobacz: Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny
Dla kampanii w mediach społecznościowych Chromatique przygotuje banery statyczne, posty animowane oraz karuzele, a także banerowy html5 i działania SEO.
Dołącz do dyskusji: Chromatique przygotuje kampanię Laktoferyny