„Lego Legends of Chima” liderem wśród pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 46 proc. w dół
W styczniu 2014 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Legends of Chima”. Największym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Świnka Peppa Magazyn”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Lego Legends of Chima" (Media Service Zawada) w styczniu br. wyniosła 52 220 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 52 150 egz., niższym o 17,92 proc. niż rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na podium znalazła się jeszcze „Księżniczka” (Egmont Polska), której sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 50 719 egz., po spadku o 10,67 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł miesięcznik „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Jego wynik zwiększył się bowiem o 36,30 proc. i uplasował się na poziomie 38 503 egz. Tytuł ten awansował z pozycji siódmej na piątą.
Natomiast największy spadek zanotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca szóstego na dziewiąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 46,21 proc. do poziomu 26 618 egz.
ZKDP | styczeń | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Legend of Chima | 59 930 | 52 220 | 52 220 | - | - | - |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 75 000 | 52 150 | 52 150 | 80 000 | 63 537 | 63 537 |
Księżniczka | 60 000 | 50 719 | 50 719 | 68 000 | 56 778 | 56 778 |
Scooby - Doo! | 79 938 | 42 434 | 42 434 | 84 687 | 62 540 | 62 540 |
Świnka Peppa Magazyn | 44 978 | 38 503 | 38 503 | 39 982 | 28 248 | 28 248 |
Magazyn Mia i ja | 44 996 | 35 075 | 35 075 | - | - | - |
Monster High | 75 000 | 34 598 | 34 598 | 55 080 | 51 214 | 51 214 |
Ben 10 Magazyn | 39 978 | 28 393 | 28 393 | 49 880 | 29 135 | 29 135 |
Magazyn MiniMini | 42 965 | 27 660 | 27 660 | 39 966 | 27 345 | 27 345 |
Kubuś i Przyjaciele | 50 000 | 26 618 | 26 618 | 68 000 | 49 484 | 49 484 |
Auta | 50 000 | 25 969 | 25 969 | 51 500 | 29 522 | 29 522 |
Magazyn Truskawkowe Ciastko | 42 959 | 25 035 | 25 035 | - | - | - |
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 34,22 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Monster High” (Egmont Polska) - było to 20,45 proc.
ZKDP | miesiąc | |||||
Wirtualnemedia.pl | styczeń 2014 | grudzień 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Legend of Chima | 59 930 | 52 220 | 52 220 | 59601 | 46 362 | 46 362 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 75 000 | 52 150 | 52 150 | 75 000 | 47 901 | 47 901 |
Księżniczka | 60 000 | 50 719 | 50 719 | 52 000 | 37 788 | 37 788 |
Scooby - Doo! | 79 938 | 42 434 | 42 434 | 79 958 | 53 304 | 53 304 |
Świnka Peppa Magazyn | 44 978 | 38 503 | 38 503 | 48 928 | 38 164 | 38 164 |
Magazyn Mia i ja | 44996 | 35075 | 35075 | - | - | - |
Monster High | 75 000 | 34 598 | 34 598 | 75 000 | 43 490 | 43 490 |
Ben 10 Magazyn | 39 978 | 28 393 | 28 393 | - | - | - |
Magazyn MiniMini | 42 965 | 27 660 | 27 660 | 42 976 | 27 694 | 27 694 |
Kubuś i Przyjaciele | 50 000 | 26 618 | 26 618 | 50 000 | 29 798 | 29 798 |
Auta | 50 000 | 25 969 | 25 969 | 50 000 | 21 688 | 21 688 |
Magazyn Truskawkowe Ciastko | 42 959 | 25 035 | 25 035 | - | - | - |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Legends of Chima” liderem wśród pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 46 proc. w dół