Liberty Ubezpieczenia zamiast Liberty Direct, Bogusław Wołoszański w reklamach (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia, wprowadzając jednocześnie ofertę dla małych i średnich firm. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.
- Zdecydowaliśmy się na zmianę marki, żeby jasno zakomunikować nasz nowy model biznesowy. Z firmy, która na początku działalności oferowała wyłącznie ubezpieczenia komunikacyjne w kanale direct, staliśmy się towarzystwem z różnorodną gamą produktów, także dla biznesu, w różnych kanałach sprzedaży - uzasadnia Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia. - Poprzez rozwój nowych produktów i kanałów dystrybucji, chcemy wejść do czołówki największych ubezpieczycieli majątkowych na polskim rynku - zapowiada.
Marka Liberty Ubezpieczenia będzie systematycznie wprowadzana w całej komunikacji marketingowej ubezpieczyciela. Odpowiednie materiały zostaną wymienione w multiagencjach, a serwis internetowy firmy ruszył już pod nowym adresem LU.pl. Zmiana nazwy i logo nie wiąże się ze zmianą danych adresowo-telefonicznych i nie wymaga dopełnienia żadnych formalności ze strony klientów.
Rebranding firmy wspiera kampania reklamowa, której bohaterem jest znany dziennikarz Bogusław Wołoszański, autor i gospodarz słynnego programu „Sensacje XX wieku”, ostatnio prowadzący w Polsat Play cykl „Tajna historia XX wieku” (więcej na ten temat). Reklamy z jego udziałem maja podkreślać takie zalety Liberty Ubezpieczeń jak wieloproduktowość, wielokanałowość, wysoka jakość świadczonych usług oraz transparentność i prostota oferty.
- Bogusław Wołoszański dzięki swojej osobowości i osiągnięciom cieszy się w Polsce ogromnym szacunkiem i popularnością. Cechy te dają nam możliwość budowy silnej i godnej zaufania marki - komentuje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct w Liberty Ubezpieczenia. - Ubezpieczenia są z natury rzeczy skomplikowane, a Bogusław Wołoszański przedstawia je w sposób przystępny dla klientów - podkreśla.
Przypomnijmy, że poprzednie reklamy ubezpieczyciela były animowane, a występował w nich bohater symbolizujący Złośliwość Losu (zobacz szczegóły). Natomiast kilka lat temu firmę reklamował Mariusz Max Kolonko.
Obecna kampania będzie prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych), kinach, internecie i prasie. Jest zaplanowana na kilka miesięcy.
Reklamy telewizyjne przygotowała agencja Grey Group Polska, działania w internecie realizują firmy Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje dom mediowy Havas Media.
Jednocześnie z rebrandingiem Libert Ubezpieczenia wprowadza na rynek polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw, obejmujące ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (all risks), OC, assistance oraz NNW. Oferta pozwala rozszerzyć ochronę o klauzule dodatkowe.
Dołącz do dyskusji: Liberty Ubezpieczenia zamiast Liberty Direct, Bogusław Wołoszański w reklamach (wideo)