SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifestyle: TVN Turbo zyskuje, TVN Style traci

Największy wzrost widowni wśród kanałów lifestylowych w listopadzie br. zanotowała – tak jak w poprzednim miesiącu – stacja TLC. Liderem zestawienia był kanał TVN Turbo, który ucieka siostrzanej TVN Style. Tę goni natomiast konkurencyjny Polsat Cafe.

Na pierwsze miejsce z drugiego awansował męski kanał TVN Turbo, który miał w listopadzie br. udział na poziomie 0,41 proc. po wzroście o 17,7 proc. Na drugą pozycję spadła natomiast kierowana do pań telewizja TVN Style z udziałem wynoszącym 0,31 proc., ale zanotowała ona spadek o 17,3 proc.

Kobiecą stację Grupy TVN goni trzeci z zestawieniu kanał Polsat Cafe, którego udział w listopadzie br. poszedł do góry aż o 72,3 proc. i wyniósł 0,21 proc. Stacji udało się wyprzedzić siostrzany Polsat Play, którego udział wzrósł o 47,3 proc. do 0,19 proc.

Największy wzrost w rankingu zanotował rozrywkowo-lifestylowy kanał TLC, powstały 1 października br. z  przekształcenia Discovery Travel & Living (dowiedz się więcej). Jego udział wzrósł o 74,1 proc., co dało mu wynik 0,15 proc. i awans z miejsca szóstego na piąte.

Liderem spadku była z kolei stacja BBC Lifestyle. Jej udział w rynku zmalał aż o 71,9 proc. i wyniósł tylko 0,03 proc.

listopadWszyscy 4+
20092010
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo22 7190,34426 9740,405
TVN Style24 8630,37620 7180,311
Polsat Cafe7 8940,11913 6650,205
Polsat Play8 6750,13112 8320,193
TLC*5 6450,0859 8720,148
Zone Club8 8210,1347 0600,106
kuchnia.tv3 2130,0493 2660,049
BBC Lifestyle5 8590,0891 6640,025
Fashion2 2410,0349440,014
Domo1 4680,0228720,013

 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był także kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,66 proc. udziału i zanotował wzrost o 19,7 proc. Na drugim miejscu ze sporą stratą uplasowała się telewizja TVN Style (0,43 proc. udziału, spadek o 16,7 proc.), trzeci był Polsat Cafe (0,26 proc., +70,6 proc.), a czwarty - Polsat Play (0,23 proc., + 51,3 proc.).
 
Wzrost widowni TLC w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł aż 105 proc. Spadek BBC Lifestyle był tutaj także wyższy – stacja straciła 73,6 proc.

listopadwszyscy 16-49
20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo15 5030,54818 8710,656
TVN Style14 7430,52112 4970,434
Polsat Cafe4 3380,1537 5140,261
Polsat Play4 3450,1546 7130,233
TLC*2 2720,0804 7300,164
Zone Club3 6160,1283 5970,125
kuchnia.tv1 3300,0471 8960,066
BBC Lifestyle3 4320,1219240,032
Domo8400,0305770,020
Fashion7100,0254590,016

 

Najpopularniejszą pozycją w TVN Turbo w listopadzie br. był serial dokumentalny “Co z tym zrobić?”. Jego najchętniej oglądany odcinek zgromadził 175 tys. widzów.

Raport top programów
TVN Turbowszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
CO Z TYM ZROBIC? /SER.DOK.USA/175 4052,242
ZAKUP KONTROLOWANY /MAG.MOTO.POL./157 6880,945
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./147 0781,864
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./146 7820,959
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/145 5501,144
POLAK POTRAFI /PROG.ROZR.NAUKOWY/140 8540,947
GADZET /MAG.POL./130 8861,091
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./125 5801,320
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./117 9670,843
NA OSI /MAG.MOTORYZ./105 2770,859

* - dane z listopada 2009 roku dot. kanału Discovery Travel & Living, poprzednika TLC

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: TVN Turbo zyskuje, TVN Style traci

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maja
Uwielbiam TVN Style- są tam bardzo ciekawe programy.A jeszcze wraca Miaso Kobiet- to całkiem jest Super.
odpowiedź